Haladó Facebook és Instagram Hirdetési Szeminárium

Az elmúlt években a Facebook és az Instagram is igazi marketinggépezetté vált.
Profi, és kifinomult géppé.

Jelentkezem a képzésre!

Tudtad-e, hogy:

  • Minden nappal egyre több a hirdető cég a Facebookon, és a picit tapasztaltabbak, már ma is  egyre ügyesebben hirdetnek: drasztikusan nő a verseny.
  • A Facebook hirdetésekre költött összegek folyamatosan növekednek, a magyar cégek között az egyik első számú marketingfegyver lett a Facebook és az Instagram.
  • A Facebookkal kapcsolatban még a hirdető cégek csak kisebbik hányada gondolkodik megtérülésben, a legtöbben kizárólag rajongókban, és like-okban gondolkodnak – hibásan.
  • A Facebook / Instagram számos olyan extrém célzási és kreatív megoldást kínál Neked, amelyeket az egyszerű Hirdetéskezelőben el sem érsz, mert kizárólag a haladóknak mutatják meg! Akarsz erről többet tudni?

Ha nem ismered a Facebook és az Instagram finomságait, talán nem is sejted mennyi lehetőséged van a költség lefaragásra és a halálpontos célzásra!

A Haladó Facebook és Instagram Hirdetési Szeminárium segítségével:

  • Tapasztalt szakértőtől tanulhatod meg a Facebook és Instagram hirdetések – ma még kevesek által alkalmazott – trükkjeit és újdonságait lépésről lépésre kiscsoportos tréning keretén belül.
  • Olyan ismeretekhez juthatsz, ami tovább növeli a hirdetéseid megtérülését és az előnyödet a versenytársakkal szemben a vásárlókért folytatott online csatatéren!
  • Megismerkedhetsz olyan bevált technikákkal, amikkel jelentősen javíthatod kampányaid áttekinthetőségét és rengeteg időt tudsz megspórolni kampányaid megtervezésekor, valamint beállításakor.
  • Választ kapsz korábban felmerült kérdéseidre, amiket eddig nem tudtál senkitől megkérdezni!

 

Fontos tudnivalók a képzésről:

  • Vajon Neked való ez a tréning? A Haladó Facebook és Instagram Hirdetési Szemináriumokat azoknak a vállalkozóknak, marketinggel foglalkozó munkatársaknak szánjuk, akik már üzemeltetnek, kezelnek Facebook üzleti oldalt és kipróbálták már a Facebook hirdetési rendszerét, és az ehhez szükséges alapokkal rendelkeznek. A képzés segít elsajátítani azokat a haladó technikákat, melyekkel a végletekig finomítható a hirdetések célzása és a kampányok megtérülése. Ajánljuk azoknak a Facebook hirdetőknek is, akik az igazi ínyencségekre és az újdonságokra is kíváncsiak!
  • A tanfolyam szintje: haladó
  • A tanfolyam célja: Olyan tudás és ismeret átadása, mellyel a résztvevők a Facebook haladó hirdetői funkcióinak segítségével képesek lesznek speciális optimalizálási megoldásokat megvalósítani.
  • Szükséges előképzettség: Az alapozó Közösségi Média Szemináriumon való előzetes részvétel erősen ajánlott, de nem feltétel. A haladó szemináriumon már nem fogunk kitérni a kezdő képzés tartalmára, maximum bemelegítés szinten, ezért kérjük nézd át annak tematikáját és ellenőrizd ismereteidet. Mindenképpen szükséges alapszintű tapasztalattal rendelkezned a Facebook oldalak üzemeltetését és a hirdetés létrehozását, és beállításait illetően.
  • Hossza: 8 tanóra (8×45 perc)
  • Időbeosztás: 9:00 – kb. 17:00
  • Típusa: kiscsoportos képzés
  • Helyszín: Népliget Center Irodaház, A . Épület III. emelet, 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 11.  (Hessyn Informatikai és Oktatási Kft. – Térkép)
  • Megközelíthetőség tömegközlekedéssel:
    • Újpest-központ felől a 3-as metróval a Népliget megállóig.
    • Kőbánya-Kispest felől a 3-as metróval a Népliget megállóig.
    • Bécsi út és a Fehérvári út felől az 1-es villamossal a Népliget megállóig.
  • Megközelíthetőség autóval: Népligeti buszpályaudvar mellett a Népliget Center Irodaháznál helyezkedik el.
  • Parkolási lehetőség: •
    • Ingyen parkolás az Albert Flórián úton, Népliget Üllői úti szélén, vagy az Üllői úti felüljáró alatt/mellett.
    • Fizetős parkolás az irodaház közelében lévő őrzött parkolóban lehetséges.

Képek a képzés helyszínéről:

Utcakép a helyszínről
(Az irodaház bejáratán egy ember nagyságú “A” betűt keress majd!)

(Térkép itt!)

 

A részletes tematika

Bemelegítés

  • Facebook és Instagram hirdetési alapok gyors áttekintése;
  • A Facebook Pixel létrehozása, telepítése lépésről lépésre;
  • A hirdetések precíz mérése, a konverzió fogalma, mérésének pontos beállítása;
  • Egyéni konverzió és alapeseményekkel történő konverzió mérés lehetőségei;
  • Facebook Pixel diagnosztika

Kampányok létrehozása, a célok helyes beállítása

  • A hirdetési stratégia kialakítása, célok megfogalmazása;
  • Kampányok létrehozása, az üzleti célok és a kampány céljának összehangolása;

Hirdetéssorozatok létrehozása: haladó célzási beállítások, elhelyezés, és ütemezés

  • Geográfiai célzás haladó szinten;
  • Haladó tippek az érdeklődés alapú célzás beállítására;
  • Tapadj rá az egyszer már becserkészett érdeklődőidre: remarketing és retargeting, azaz egyéni célközönségek használata a Facebookon;
  • Célzás saját, meglévő közösségekre (pl. saját email feliratkozókra, ügyfelekre, érdeklőkre stb.);
  • Egyes célközönségek összevonása, kivonása halmazelméleti szabályok alapján;
  • Videó remarketing, esemény remarketing, Instagram remarketing, Oldalaktivitás remarketing a gyakorlatban.
  • Célközönségek közötti átfedések ellenőrzése;
  • Célzás a meglévő közösséghez hasonló célcsoportokra;
  • Hogyan hirdess a versenytársad által létrehozott közösségre?
  • Hirdetéselhelyezési technikák
    • Instagram hirdetések
    • Célközönségek hálózata
    • Instant cikkek
    • Messenger hirdetések
    • Speciális elhelyezések
  • Hirdetésütemezés
  • Haladó tapasztalatok, feladatok és esettanulmányok célzásra

Árképzési beállítások, licitstratégia Facebook Ads és Instagram Ads esetében

  • Mérleghinta módszer: a licitstratégia aprólékos átgondolása, megértése
  • Hirdetések megjelenítésének optimalizálása
  • Gyakoriságkorlát beállítása a Facebook hirdetésekben
  • A célokhoz kapcsolódó hirdetés kreatívok sajátos, szakszerű beállításai

Hirdetési kreatívok létrahozása Facebookra és Instagramra

  • Galéria típusú hirdetések
  • Dinamikus kreatívok alkalmazása
  • Ajánlat létrehozása
  • Érdeklődőkeresési hirdetések (Lead Ads)
  • Bevált technikák, megoldások,
  • Hogyan felelj meg a hirdetési szabályoknak?

Tanulj a saját tapasztalataidból!

  • Jelentések lehívása
  • Ütemezett jelentések
  • Szűrők beállítása
  • Kampányaid kiértékelése, optimalizálása
  • Minőségi pontszám

Facebook Vállalkozáskezelő (Facebook Business Manager)

  • Mire ügyelj már szerződéskötéskor?
  • Hogyan dolgozik egy megbízható ügynökség?
  • Védd meg a fiókod: ki mihez férjen hozzá?
  • Ügynökségi árazási modellek
  • Mit mondj az ügynökségnek a kampányok beállítása előtt?
  • Milyen szempontok alapján értékeld az ügynökség munkáját?
  • És ha ügynökség vagy? Hogyan kezelj több fiókot egyszerre?

 Ötletek és egyéb, haladó közösségi média marketing eszközök

  • A Facebook és Instagram hirdetések és az organikus kommunikáció szinergiája

Példák, esetek, kérdések és válaszok

Részvételi díj (befektetés a még sikeresebb hirdetéseidbe): 39.200 Ft + ÁFA

Gondolj bele, mi lenne ha meglévő kampányaid hatékonyságán “csak” 10-20%-kal (meglehetősen óvatos becslés) tudnál javítani a szeminárium után? Mennyi idő alatt térülne meg ez a befektetés?

 

Az ár az alábbiakat tartalmazza:

  • komplett, egész napos Facebook és Instagram Hirdetési Szeminárium
  • a szeminárium anyaga, nyomtatva
  • egyéni konzultációs lehetőség a szemináriumvezetővel a szünetekben és a tervezett program végén
  • kávé, üdítő és aprósütemény a szünetekben

Az ár nem tartalmazza az ebédet. A helyszínt úgy választottuk meg, hogy változatos étkezési lehetőségek közül válogathass. Ebéd lehetőség: a Népliget Center “B” épületében lévő a’la carte étteremben.

Egyéb, de fontos tudni való

A tanfolyamon saját laptop használatára van lehetőség, de nem feltétlenül szükséges a megértéshez. A nyomtatott jegyzet (az alapozó szemináriumhoz hasonlóan) segíteni fog majd a megszerzett ismeretek későbbi kipróbálásában is. A képzés helyszínén vezeték nélküli internet kapcsolat ingyenesen rendelkezésre áll.

Ha még nem voltál az alapozó Közösségi Média Szemináriumunkon, akkor fontold meg, hogy egyszerre jelentkezel az alapozó és a haladó szemináriumra kedvezménnyel!

Válassz időpontot és jelentkezz mielőbb!

A tanfolyam kiscsoportos jellege miatt az egyes időpontokra való jelentkezők száma limitált. A jelentkezést a létszám betelte esetén azonnal lezárjuk.

Aktuális információ a képzéssel kapcsolatban:

A tudás terjesztése mellett nem szeretnénk betegséget is terjeszteni, sem elkapni, így mindannyiunk egészsége és biztonsága érdekében ezt a szemináriumot, a fentebb olvasható tantermi keretek között, bizonytalan ideig NEM tartjuk meg.

De ne aggódj, már kész a megoldás, ami 100%-ban helyettesíti a tantermi szemináriumokat (sőt még talán jobb is). Létrehoztunk az OMA Online Videós Tudástárát!

OMA Online Videós Tudástár