Az elmúlt években a Facebook és az Instagram is igazi marketinggépezetté vált.
Profi, és kifinomult géppé.
Tudtad-e, hogy:
- Minden nappal egyre több a hirdető cég a Facebookon, és a picit tapasztaltabbak, már ma is egyre ügyesebben hirdetnek: drasztikusan nő a verseny.
- A Facebook hirdetésekre költött összegek folyamatosan növekednek, a magyar cégek között az egyik első számú marketingfegyver lett a Facebook és az Instagram.
- A Facebookkal kapcsolatban még a hirdető cégek csak kisebbik hányada gondolkodik megtérülésben, a legtöbben kizárólag rajongókban, és like-okban gondolkodnak – hibásan.
- A Facebook / Instagram számos olyan extrém célzási és kreatív megoldást kínál Neked, amelyeket az egyszerű Hirdetéskezelőben el sem érsz, mert kizárólag a haladóknak mutatják meg! Akarsz erről többet tudni?
Ha nem ismered a Facebook és az Instagram finomságait, talán nem is sejted mennyi lehetőséged van a költség lefaragásra és a halálpontos célzásra!
A Haladó Facebook és Instagram Hirdetési Szeminárium segítségével:
- Tapasztalt szakértőtől tanulhatod meg a Facebook és Instagram hirdetések – ma még kevesek által alkalmazott – trükkjeit és újdonságait lépésről lépésre kiscsoportos tréning keretén belül.
- Olyan ismeretekhez juthatsz, ami tovább növeli a hirdetéseid megtérülését és az előnyödet a versenytársakkal szemben a vásárlókért folytatott online csatatéren!
- Megismerkedhetsz olyan bevált technikákkal, amikkel jelentősen javíthatod kampányaid áttekinthetőségét és rengeteg időt tudsz megspórolni kampányaid megtervezésekor, valamint beállításakor.
- Választ kapsz korábban felmerült kérdéseidre, amiket eddig nem tudtál senkitől megkérdezni!
Fontos tudnivalók a képzésről:
- Vajon Neked való ez a tréning? A Haladó Facebook és Instagram Hirdetési Szemináriumokat azoknak a vállalkozóknak, marketinggel foglalkozó munkatársaknak szánjuk, akik már üzemeltetnek, kezelnek Facebook üzleti oldalt és kipróbálták már a Facebook hirdetési rendszerét, és az ehhez szükséges alapokkal rendelkeznek. A képzés segít elsajátítani azokat a haladó technikákat, melyekkel a végletekig finomítható a hirdetések célzása és a kampányok megtérülése. Ajánljuk azoknak a Facebook hirdetőknek is, akik az igazi ínyencségekre és az újdonságokra is kíváncsiak!
- A tanfolyam szintje: haladó
- A tanfolyam célja: Olyan tudás és ismeret átadása, mellyel a résztvevők a Facebook haladó hirdetői funkcióinak segítségével képesek lesznek speciális optimalizálási megoldásokat megvalósítani.
- Szükséges előképzettség: Az alapozó Közösségi Média Szemináriumon való előzetes részvétel erősen ajánlott, de nem feltétel. A haladó szemináriumon már nem fogunk kitérni a kezdő képzés tartalmára, maximum bemelegítés szinten, ezért kérjük nézd át annak tematikáját és ellenőrizd ismereteidet. Mindenképpen szükséges alapszintű tapasztalattal rendelkezned a Facebook oldalak üzemeltetését és a hirdetés létrehozását, és beállításait illetően.
- Hossza: 8 tanóra (8×45 perc)
- Időbeosztás: 9:00 – kb. 17:00
- Típusa: kiscsoportos képzés
- Helyszín: Népliget Center Irodaház, A . Épület III. emelet, 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 11. (Hessyn Informatikai és Oktatási Kft. – Térkép)
- Megközelíthetőség tömegközlekedéssel:
- Újpest-központ felől a 3-as metróval a Népliget megállóig.
- Kőbánya-Kispest felől a 3-as metróval a Népliget megállóig.
- Bécsi út és a Fehérvári út felől az 1-es villamossal a Népliget megállóig.
- Megközelíthetőség autóval: Népligeti buszpályaudvar mellett a Népliget Center Irodaháznál helyezkedik el.
- Parkolási lehetőség: •
- Ingyen parkolás az Albert Flórián úton, Népliget Üllői úti szélén, vagy az Üllői úti felüljáró alatt/mellett.
- Fizetős parkolás az irodaház közelében lévő őrzött parkolóban lehetséges.
Képek a képzés helyszínéről:
Utcakép a helyszínről
(Az irodaház bejáratán egy ember nagyságú “A” betűt keress majd!)
A részletes tematika
Bemelegítés
- Facebook és Instagram hirdetési alapok gyors áttekintése;
- A Facebook Pixel létrehozása, telepítése lépésről lépésre;
- A hirdetések precíz mérése, a konverzió fogalma, mérésének pontos beállítása;
- Egyéni konverzió és alapeseményekkel történő konverzió mérés lehetőségei;
- Facebook Pixel diagnosztika
Kampányok létrehozása, a célok helyes beállítása
- A hirdetési stratégia kialakítása, célok megfogalmazása;
- Kampányok létrehozása, az üzleti célok és a kampány céljának összehangolása;
Hirdetéssorozatok létrehozása: haladó célzási beállítások, elhelyezés, és ütemezés
- Geográfiai célzás haladó szinten;
- Haladó tippek az érdeklődés alapú célzás beállítására;
- Tapadj rá az egyszer már becserkészett érdeklődőidre: remarketing és retargeting, azaz egyéni célközönségek használata a Facebookon;
- Célzás saját, meglévő közösségekre (pl. saját email feliratkozókra, ügyfelekre, érdeklőkre stb.);
- Egyes célközönségek összevonása, kivonása halmazelméleti szabályok alapján;
- Videó remarketing, esemény remarketing, Instagram remarketing, Oldalaktivitás remarketing a gyakorlatban.
- Célközönségek közötti átfedések ellenőrzése;
- Célzás a meglévő közösséghez hasonló célcsoportokra;
- Hogyan hirdess a versenytársad által létrehozott közösségre?
- Hirdetéselhelyezési technikák
- Instagram hirdetések
- Célközönségek hálózata
- Instant cikkek
- Messenger hirdetések
- Speciális elhelyezések
- Hirdetésütemezés
- Haladó tapasztalatok, feladatok és esettanulmányok célzásra
Árképzési beállítások, licitstratégia Facebook Ads és Instagram Ads esetében
- Mérleghinta módszer: a licitstratégia aprólékos átgondolása, megértése
- Hirdetések megjelenítésének optimalizálása
- Gyakoriságkorlát beállítása a Facebook hirdetésekben
- A célokhoz kapcsolódó hirdetés kreatívok sajátos, szakszerű beállításai
Hirdetési kreatívok létrahozása Facebookra és Instagramra
- Galéria típusú hirdetések
- Dinamikus kreatívok alkalmazása
- Ajánlat létrehozása
- Érdeklődőkeresési hirdetések (Lead Ads)
- Bevált technikák, megoldások,
- Hogyan felelj meg a hirdetési szabályoknak?
Tanulj a saját tapasztalataidból!
- Jelentések lehívása
- Ütemezett jelentések
- Szűrők beállítása
- Kampányaid kiértékelése, optimalizálása
- Minőségi pontszám
Facebook Vállalkozáskezelő (Facebook Business Manager)
- Mire ügyelj már szerződéskötéskor?
- Hogyan dolgozik egy megbízható ügynökség?
- Védd meg a fiókod: ki mihez férjen hozzá?
- Ügynökségi árazási modellek
- Mit mondj az ügynökségnek a kampányok beállítása előtt?
- Milyen szempontok alapján értékeld az ügynökség munkáját?
- És ha ügynökség vagy? Hogyan kezelj több fiókot egyszerre?
Ötletek és egyéb, haladó közösségi média marketing eszközök
- A Facebook és Instagram hirdetések és az organikus kommunikáció szinergiája
Példák, esetek, kérdések és válaszok
Részvételi díj (befektetés a még sikeresebb hirdetéseidbe): 39.200 Ft + ÁFA
Gondolj bele, mi lenne ha meglévő kampányaid hatékonyságán “csak” 10-20%-kal (meglehetősen óvatos becslés) tudnál javítani a szeminárium után? Mennyi idő alatt térülne meg ez a befektetés?
Az ár az alábbiakat tartalmazza:
- komplett, egész napos Facebook és Instagram Hirdetési Szeminárium
- a szeminárium anyaga, nyomtatva
- egyéni konzultációs lehetőség a szemináriumvezetővel a szünetekben és a tervezett program végén
- kávé, üdítő és aprósütemény a szünetekben
Az ár nem tartalmazza az ebédet. A helyszínt úgy választottuk meg, hogy változatos étkezési lehetőségek közül válogathass. Ebéd lehetőség: a Népliget Center “B” épületében lévő a’la carte étteremben.
Egyéb, de fontos tudni való
A tanfolyamon saját laptop használatára van lehetőség, de nem feltétlenül szükséges a megértéshez. A nyomtatott jegyzet (az alapozó szemináriumhoz hasonlóan) segíteni fog majd a megszerzett ismeretek későbbi kipróbálásában is. A képzés helyszínén vezeték nélküli internet kapcsolat ingyenesen rendelkezésre áll.
Ha még nem voltál az alapozó Közösségi Média Szemináriumunkon, akkor fontold meg, hogy egyszerre jelentkezel az alapozó és a haladó szemináriumra kedvezménnyel!
Válassz időpontot és jelentkezz mielőbb!
A tanfolyam kiscsoportos jellege miatt az egyes időpontokra való jelentkezők száma limitált. A jelentkezést a létszám betelte esetén azonnal lezárjuk.
A tudás terjesztése mellett nem szeretnénk betegséget is terjeszteni, sem elkapni, így mindannyiunk egészsége és biztonsága érdekében ezt a szemináriumot, a fentebb olvasható tantermi keretek között, bizonytalan ideig NEM tartjuk meg.
De ne aggódj, már kész a megoldás, ami 100%-ban helyettesíti a tantermi szemináriumokat (sőt még talán jobb is). Létrehoztunk az OMA Online Videós Tudástárát!